Job 22 van 38


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker - Onthaal & inschrijvingen


Functie

Werkplek

Kan jij onze patiënten, bezoekers en medewerkers een warm onthaal bieden?

Werk je efficiënt en nauwkeurig? En kan je goed prioriteiten stellen in taken?

Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken.

Voor het team onthaal en inschrijvingen zijn we op zoek naar een administratief medewerker. Het team bestaat uit een 28-tal medewerkers, die op één of beide campussen werken.

De medewerkers zijn het eerste aanspreekpunt van patiënten en bezoekers, waarbij ze instaan voor een warm en gastvrij onthaal. Ze schrijven patiënten in voor consultaties en (dag)opnames en dragen zo bij aan een soepele werking van het ziekenhuis.

Daarnaast maken ze ook deel uit van het team digitale dienstverlening. Ze bemannen de fysieke en online helpdesk van Mynexuzhealth in ons ziekenhuis.

In AZ Turnhout bieden we je de mogelijkheden van een groot ziekenhuis, gecombineerd met de gezelligheid van een klein ziekenhuis. Door onze grootte kunnen we inzetten op verschillende specialisaties en voortdurend investeren in nieuwe technologieën en innovaties. Zo bieden we onze medewerkers talloze leerkansen en doorgroeimogelijkheden. Maar wat ons echt onderscheidt is onze warme, gemoedelijke sfeer. We vinden het belangrijk dat niet enkel patiënten maar ook medewerkers zich Gast voelen in ons Huis.

In 2026 beginnen we te bouwen aan ons ‘Gasthuis in het groen’: een gloednieuw ziekenhuis op campus Sint-Jozef waar we alle diensten van de huidige twee campussen samenbrengen.

Functie

  • Je wordt als administratief medewerker tewerkgesteld aan het onthaal en de inschrijvingen.
  • Je bent bereid om zowel op campus Sint-Jozef als op Sint-Elisabeth te werken.
  • Als onthaalmedewerker ben je het eerste gezicht van het ziekenhuis. Je zorgt voor een warme en professionele begroeting van patiënten en bezoekers. En je bent alert voor hulpvragen van patiënten. Je ontvangt patiënten als ‘een gast in ons huis’.
  • Je zorgt voor de inschrijving van patiënten, je registreert en past patiëntgegevens aan in het computersysteem.
  • Je maakt deelt uit van het team digitale dienstverlening. Je bemant de online en fysieke helpdesk van Mynexuzhealth waar je patiënten helpt met vragen over de app.
  • Je gaat langs bij opgenomen patiënten om hen te informeren over de administratieve kant van de opname en je vervolledigt de inschrijving indien nodig.
  • Je werkt 50, 60, 75, 80, 90 of 100% (bespreekbaar). Je werkt in dagen van 4 of 8u (tussen 6u45 - 20u15). Indien je deeltijds werkt is er de mogelijkheid de eerste maand voltijds te werken omwille van opleiding.
  • Je werkt één op vier weekends (op zaterdagvoormiddag of zaterdag en zondag tussen 12u15 en 20u15).

Jouw profiel

Profiel

  • Je beschikt over een diploma hoger secundair onderwijs, bij voorkeur in een administratieve richting.
  • Professionele, relevante ervaring is een pluspunt, maar geen vereiste.
  • Je bent patiënt- en servicegericht.
  • Je hebt een warme en empathische persoonlijkheid en je bent positief ingesteld.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden. Je weet je verstaanbaar uit te drukken naar alle patiënten.
  • Je kan je helemaal vinden in de BIOS-waarden, die je terugvindt op de website.
  • Je werkt zelfstandig, efficiënt en nauwkeurig.
  • Je beschikt over een goede dosis verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je kan vlot overweg met moderne informaticatoepassingen.
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

Wij bieden jou

  • Een contract van onbepaalde duur of een vervangingscontract met als voorlopige einddatum 15/10/2024.
  • Een aangename werksfeer in een uitdagende, professionele werkomgeving waar onze visie ‘Gast in ons huis’ en patiëntveiligheid een centrale rol innemen.
  • De kans om blijvend te groeien, bij te scholen en ambities te realiseren.
  • Een evenwichtig loonpakket aangevuld met tal van extralegale voordelen (o.a., maaltijdcheques, fiets- en/of kilometervergoeding) en een uitstekende verlofregeling.

Meer info?

Voor inhoudelijke info mag je gerust contact opnemen met Katleen Mintjens, adjunct diensthoofd Onthaal & Inschrijvingen (tel. 014/40 68 70) of Jade Op de Beeck, diensthoofd Onthaal (014/44 41 70).

Solliciteren

Solliciteren kan hier tot en met 21 april 2024. Gelieve je CV en motivatiebrief toe te voegen aan je sollicitatie.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht